Pages

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

My manicure routine !!!!



Γεια σας κοριτσάκια μου σήμερα επανέρχομαι με ένα post που θα σας αναλύσω πώς φτιάχνω εγώ  τα νύχια τα δικά μου αλλά και στις φίλες μου απλά, εύκολα και έχω επαγγελματικό αποτέλεσμα γλυτώνοντας πολλά ευρώ….


Εγώ τα δικά μου νυχάκια τα φτιάχνω κάθε δυο εβδομάδες γιατί θέλω να έχω πάντα περιποιημένα άκρα είτε αυτά είναι πιο μακριά είτε πιο κοντά αλλά αυτό είναι καθαρά  δική μου επιλογή κάποια κοπέλα μπορεί τα κάνει αυτή την διαδικασία μια φορά τον μηνά.


Βασικά βήματα για ένα σωστό μανικιούρ.

        1.     Ξεθάβουμε τα νύχια μας από το προηγούμενο βερνίκι.

        2.     Ψεκάζουμε τα νύχια μας με ένα σπρέι που έχει μέσα καθαρό οινόπνευμα και λίγη γλυκερίνη για να αποστειρώσουμε να νύχια μας και να προστατευτούμε από μολύνσεις.

        3.     Κόβουμε  αν χρειάζεται τα νύχια μας ή απλά τα λιμάρουμε για να τους δώσουμε σχήμα. Προσοχή όμως χρησιμοποιήστε την λίμα προς μια κατεύθυνση και όχι απότομα μπρος πίσω ώστε να μην καταστρέψεις το νύχι.


       4.     Βάζουμε το ειδικό λαδάκι στα επωνύχια και κάνουμε μασάζ μέχρι να απορροφηθεί.


       5.     Βάζουμε το χέρι μας σε ένα μπολ με ενυδατική κρέμα και αφήνουμε για 5 με 10 λεπτά.

       6.     Όταν βγάλουμε το χέρι μας από την ενυδατική αρχίζουμε να την απλώνουμε και κάνουμε μασάζ σε όλο μας το χέρι.

       7.     Σπρώχνουμε απαλά τα επωνύχια προς τα πίσω με το κατάλληλο εργαλείο.


       8.     Με το ειδικό πενσάκι κόβουμε τις παρανυχίδες με προσοχή μην τραυματίσουμε το δέρμα.


      9.     Με το buffer περνάμε την επιφάνεια του κάθε νυχιού με ήπιες κινήσεις και προς μια κατεύθυνση ώστε να μην τραυματίσουμε την επιφάνεια του νυχιού.



Από δω και πέρα τα πράγματα είναι απλά μπορείτε να συνεχίσετε κανονικά στο μανικιούρ σας ακολουθώντας όλα τα υπόλοιπα βήματα: Βάση για να προστατεύουμε τα νύχια μας από το να κιτρινίσουν, βερνίκι δυο στρώσεις είναι αρκετές για τέλειο αποτέλεσμα  και top coat για μεγαλύτερη διάρκεια.


Αυτή είναι η δική μου ρουτίνα περιποίησης των άνω άκρων…. Ποια είναι η δική σας???

(Για αποφυγή παρεξηγήσεων τις φωτογραφίες τις δανειστικά τα το διαδίκτυο γιατί ήταν δύσκολο και να τα κάνω στα νύχια μου και να τραβάω και φωτογραφίες.)

20 σχόλια:

  1. Πολυ καλο ποστ και πολυ επαγγελματικος τροπος!
    Ισως σου "κλεψω" την ιδεα μελλοντικα και γραψω και την δικη μου ρουτινα, αν μου επιτρεπεις,δεν ειναι ομως τοσο επαγγελματικη οπως η δικη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!!Και βέβαια να την πάρεις την ιδέα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα θα περιμένω και την δική σου ρουτίνα τότε...Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω Μαρια μου!
      Θα γραψω το ποστ συντομα!

      Διαγραφή
    3. Θα περιμένω να το διαβάσω τότε...

      Διαγραφή
  2. τα νυχια μας αντικατοπτριζουν νομιζω και πως αισθανόμαστε !! εγω προσωπικα αν δεν ειμαι καλα, τα εχω αβαφτα ! ¨(
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν τα τρως καλά είναι γιατί όταν δεν γνωρίζω πολλές κοπέλες που το κάνουν...εγώ πάλι όταν δεν είμαι καλά μπορεί να τους αλλάζω και κάθε μέρα χρώμα!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ σκεφτόμουν αυτές τις μέρες να κάνω κι εγώ τέτοια ανάρτηση...τι ταύτιση...Ελπίζω να μην σε πειράξει αν την κάνω...πες αν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι στιγμής έχουμε ταύτιση με πολλές κοπέλες..Με μεγάλη μου χαρά θα διαβάσω και την δική σου ανάρτηση!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ χρησιμο το ποστ και βοηθησες πολύ! Σε ευχαριστούμε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και ακόμα περισσότερο που βοήθησα και άλλες κοπέλες γιαυτό το λόγο το έκανα άλλωστε!!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραια αναρτηση Μαρακι μου, καπως ετσι τα κανω και εγω ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Περίπου όλες έτσι τα κάνουμε τα βήματα είναι περίπου ίδια λίγο πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση. Δυστυχώς, είμαι λίγο τεμπέλα όσον αφορά την περιποίηση των άκρων μου και απο αυτά κάνω μόνο τα βασικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ χαίρομαι που σου άρεσε!!!Εγώ πάλι αν είναι να περιποιηθώ τον εαυτό μου μπορώ να ασχολούμαι με τις ώρες!!!

      Διαγραφή
  7. Το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο! Εγώ όποτε το προσπαθώ πετσοκόβομαι.

    xxx,
    Froso,
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο λίγο εξάσκηση θέλει αλλά αν δεν το έχεις καθόλου μπορείς να το αποφύγεις αυτό το βήμα!!!

      Διαγραφή
  8. πολύ χρησιμο και ενδιαφερον ποστ!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή