Pages

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Ποιες να είναι άραγε οι νέες τάσεις στο μακιγίαζ για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2014???



Την περασμένη season φθινόπωρο – χειμώνας έπαιξαν πολύ ενδιαφέροντα πραγματάκια στο μακιγιάζ μας είχε πάρα πολλές προτάσεις όποτε δεν ήταν δύσκολο να βρεις την δική σου αγαπημένη… Αλλά τι παίζει άραγε την season άνοιξη – καλοκαίρι 2014 στια τάσεις του μακιγιάζ????



Eyeliner


Αυτό το αγαπημένο προϊόν δεν θα μπορούσε να λείπει. Κάνοντας μια παχιά γραμμή δίνοντας ένα γατήσιο εφέ στα μάτια δεν μπορείς να μην τραβήξεις όλα τα βλέμματα πάνω σου. Αλλά εκτός από το κλασικό μαύρο βαλε χρώμα δώσε μια εναλλακτική μάτια χρησιμοποιώντας κίτρινο, πράσινο, μπλε.


Έντονα κραγιόν


Αν πάλι δεν είσαι από αυτές που τους αρέσει να τονίζουν τα μάτια τους, δεν τους αρέσει το eyeliner, δεν τους πάει διάλεξε ένα έντονο κραγιόν σε φουξία και πορτοκαλί σε ματ ή ακόμα και νέον αποχρώσεις.


Φυσικό μακιγιάζ


Οι γήινες αποχρώσεις στα μάτια αλλά και στα χείλη και το ελάχιστο μακιγιάζ  κολακεύουν πολύ και μπορούν να σας βγάλουν ασπροπρόσωπες και σε πρωινές αλλά και σε πιο βραδινές εμφανίσεις.


Λίγα πραγματάκια και καλά.


Ένα καλό προϊόν λάμψης , ένα απαλό κραγιόν και λίγο ρουζάκι είναι αρκετά για να σε κάνουν να δείχνεις φρέσκια και υγιής.


Smoky μακιγιάζ


Το smoky μακιγιάζ δεν θα μπορούσε να λείπει μιας και μπορεί να σε μεταμορφώσει σε μια sexy μοιραία γυναικά . Προτίμησε τις μεταλλικές σκιές που θα σου δώσουν ένα πολύ ιδιαίτερο αποτέλεσμα.


Μπλε σκιά


Η μπλε σκιά είναι ένα πολύ δύσκολο χρώμα και θέλει πολύ τόλμη να το χρησιμοποιήσεις και ταιριάζει σε πολύ λίγα άτομο αλλά άμα τολμήσεις το μόνο σίγουρο είναι ότι θα εντυπωσιάσεις και θα είναι κάτι το ξεχωριστό γιατί λίγες το τολμούν και τους πάει κιόλας.


Κόκκινο ματ κραγιόν και eyeliner


Κλασικός πια συνδυασμός για ότι και να πεις για αυτό τα λόγια πάντα θα περιττεύουν λατρεμένα προϊόντα αγαπημένος συνδυασμός.


Ρομαντικό μακιγιάζ


Απαλά ροζ χειλάκια, απαλές αποχρώσεις του πράσινου στα ματάκια είναι μια εναλλακτική που σε κάνει να δείχνεις δροσερή και το μόνο σίγουρο ένα τέτοιο μακιγιάζ δεν περνά πότε απαρατήρητο.


Οι τάσεις για την άνοιξη- καλοκαίρι 2014 σου δίνουν πολλές επιλογές για να διαλέξεις τι σε εκφράζει και τι σου πηγαίνει το οποίο είναι πολύ βασικό και δεν πρέπει να το ξεχνάμε  κοιτάζουμε να προσαρμόζουμε τις νέες τάσεις και όχι να τις υιοθετούμε κατά γράμμα παίρνουμε ιδέες και δεν χάνουμε πότε το στυλ μας.

22 σχόλια:

  1. Συμφωνω σε ολα ειδικα σε αυτο που λες στο τέλος !!!! Το οποίο ισχύει και στο μακιγιάζ και στα ρούχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εμένα Χαρά μου αυτό που έγραψα στο τέλος ισχύει για τα πάντα.... παν μέτρον άριστον έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρεσει και το φυσικό μακιγιάζ, αλλά και το eyeliner πολύ! Και φυσικά τα έντονα χρώματα κραγιον!! Μια χαρά με βολεύουν οι φετινές τασεις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα ακριβώς τα ίδια πράγματα με εσένα μου αρέσουν!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ενδιαφερον το ποστ σου..
    Ειχα σκοπο να καθισω να ψαξω αυτες τις ημερες για πληροφοριες για τις τασεις, αλλα να που βρηκα το ποστ σου και μου ελυσε καθε απορια!
    Ενα θα πω, μπραβο!
    Φιλακια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία το ποστ! Μου αρέσουν όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Και εμένα μου άρεσαν τα περισσότερα!!!

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραίο ποστ! είμαι φαν του φυσικου μακιγιαζ! αλλά κάποιες φορές μου αρέσει να τονίζω μόνο τα χειλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!Εγώ είμαι φαν του eyeliner με έντονα χείλη!!!!

      Διαγραφή
  6. Μ αρέσουν και τα πιο φυσικά looks αλλά και ένα φούξια κραγιόν πώς να μην το φορέσεις? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαιότερα και εγώ ήμουν της υπερβολής αλλά τώρα πια όσο λιγότερα τόσο το καλύτερο...

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρον Μαρακι μου!!
    Εγω παλι τα κάνω όλα τα μακιγιαζ εκτος τις σκιες που βάζω σπανιοτατα αλλα κατα τα αλλα αναλογα με την περίσταση κάνω τα υπολοιπα!!
    Έχεις ταγκαριστει αν θελεις έλα να το δεις!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!!!!Εγώ τις σκιές τις αγαπώ πριν καιρό αγόρασα μια παλέτα με 120 χρώματα και έχω αρχίσει τα πειράματα!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για το tag θα το κάνω όσο πιο σύντομα μπορώ γιατί έχω άλλα 4 να κάνω αυτό το καιρό!!!!

      Διαγραφή
  8. Αγαπώ τα πολύχρωμα eyeliner....ειναι οτι καλυτερο για το καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι είμαι του κλασικού....άντε για διαφορά να προτιμήσω το καφέ!!!!Αλλά φέτος λέω να το τολμήσω!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ καλο το post σου!!! Μπραβο!

    http://beautytipsnreviews.blogspot.gr/2014/02/5-2014.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελεια αναρτηση Μαρακι μου, οντως το κιτρινο eye liner παιζει πολυ και ειναι πολυ ωραιο κατω απο τα ματια, βασικα ολα μου αρεσουν :P!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το post!!!Και εμένα όλα μου αρέσουν αν και το αγαπημένο μου για το πρωί είναι τα λίγα και καλά και για το βράδυ το κόκκινο κραγιόν με το eyeliner κλασική αξία!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία ανάρτηση! Εγώ προτιμώ τα γήινα χρώματα αλλά τώρα την άνοιξη και λίγο απαλό ροζάκι με τραβάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Την άνοιξη και το καλοκαίρι επιβάλετε το χρωματάκι....

      Διαγραφή