Pages

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Ποιο είναι το κατάλληλο concealer για εσάς;



To concealer είναι ο καλύτερος φίλος μας, καθώς μας απαλλάσσει από τους μαύρους κύκλους και φωτίζει το βλέμμα μας. Μπορεί όμως να γίνει ο χειρότερος εχθρός μας εάν δεν επιλέξουμε το σωστό καθώς θα τονίσει τις ρυτίδες έκφρασης και τις λεπτές γραμμές, προσθέτοντάς μας χρόνια. Δεν έχει σημασία αν το δέρμα είναι ξηρό ή λιπαρό, ανοιχτόχρωμο ή μαυρισμένο, οι μαύροι κύκλοι δεν κάνουν διακρίσεις. Υπάρχουν πολλά προϊόντα σήμερα που μπορούν να 'λύσουν' αυτό το συχνό πρόβλημα. Το κόλπο όμως είναι να βρεις το σωστό! 

Stick Concealer


 Τα concealer  σε μορφή στικ παρέχουν πλήρη κάλυψη. Ποικίλουν σε ύφη κάποια είναι πιο ξηρα και κάποια πιο κρεμώδη. Μπορούν να καλύψουν από μαύρους κύκλους , κοκκινίλες και προβληματικές περιοχές που χρειάζονται περισσότερη κάλυψη από αυτή που παρέχει ένα foundation.Αν το θέλετε για να καλύψετε τους μαύρους κύκλους διαλέξτε ένα που να έχει πιο κρεμώδη ύφη για να κρατήσει ενυδατωμένη την περιοχή και να μην μπαίνει και στις λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια. Αν πάλι θέλετε να καλύψετε κηλίδες σκοτεινά σημεία, φλέβες, σπυράκια επιλέξτε κάποιο με πιο ξηρή ύφη και ο λόγος είναι ότι θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια από ένα πιο κρεμώδες.

 
Pot Concealer 
 
Τα concealer που βρίσκονται μέσα σε βαζάκια παρέχουν πολύ μεγαλύτερη κάλυψη 
αλλά θέλουν πολύ καλή ενυδάτωση πριν την χρήση γιατί είναι πολύ παχύ. Είναι ιδανικό
για να σβήνει τις ατέλειες. Οπός και σε όλων των ειδών concealer έτσι και αυτό έχει 
διάφορους τύπους για να  βρείτε το καταλληλότερο για εσάς.

Concealer σε υγρή μορφή 


Τα Concealer σε υγρή μορφή  μπορούμε να το βρούμε και με βουρτσάκι αλλά και με ενσωματωμένο πινελάκι. Έχουν ελαφριά κρεμώδη ύφη και δίνουν πιο φυσικό αποτέλεσμα από όλων των άλλων ειδών Concealer παρέχουν πολύ καλή κάλυψη και είναι ιδανικό για μαύρους κύκλους γιατί είναι υγρό και εύκολο να απλωθεί , συνιστάται και σε πιο ώριμες επιδερμίδες γιατί με την σωστή τοποθέτηση δεν μπαίνει στις γραμμούλες κάτω από τα μάτια. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μόνο του αρκεί να έχουμε επιλέξει την σωστή απόχρωση  με μια πουδρίτσα σε πρόσωπα που δεν έχουν σχεδόν καθόλου ατέλειες ,αλλά αν έχετε κηλίδες και προβληματικές περιοχές αυτό δεν θα μπορέσει να σας προσφέρει την κάλυψη που αναζητάτε.

Pencil Concealer


Τα Concealer σε μορφή μολυβιού καλύπτουν αποτελεσματικά σπασμένα τριχοειδή αγγεία , φλέβες και οποιεσδήποτε μικρό ατέλειες. Είναι ιδανικά για σημεία που θέλουν μεγάλη ακρίβεια, και για των αποχρωματισμό της εξωτερικής γωνιάς των χειλιών για καλύτερο αποχρωματισμό.

Compact Concealer

Τα compact concealer χρησιμοποιούνται για να κρύψουν 
τα σπυράκια, τις κηλίδες, τα σημάδια . Προσφέρουν μια μακράς διάρκειας κάλυψη
 αλλά η ύφη τους είναι πολύ ξηρή δεν ερεθίζει την επιδερμίδα και θα παραμείνει 
για ώρες. Αλλά επειδή είναι τόσο ξηρό είναι λάθος να το χρησιμοποιήσουμε κάτω 
από τα μάτια για να καλύψουμε τους κύκλους γιατί θα κάνουν την περιοχή να φαίνετε
 ξηρή και ανομοιόμορφη.
 
Εσείς τι  είδους concealer χρησιμοποιείτε????

27 σχόλια:

  1. Αν σου πω πως δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε θα με πιστεψεις ? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ego exo ena tis mac kai einai telia, as ekane kai sxedon 20e pou mou fanikan pola stin arxi. tora mono thelo na paro ena pio ftino gia kathe mera

    Lady-Pa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιο κονσιλερ από mac δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και μια φίλη μου που έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με μαύρους κύκλους δεν αλλάζει το κονσιλερ της από mac!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση!!!Εγω χρησιμοποιώ στικ ή σε υγρή μορφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Και εγώ πιο πολύ χρησιμοποιώ σε υγρή μορφή το στικ μου φαίνεται λίγο βαρύ για εμένα!!!

      Διαγραφή
  4. Τα concealer σε μορφή μολυβιού δν τα ήξερα!Πολύ ωραίο ποστ!Εγώ προτιμώ σε υγρή μορφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια ούτε και εγώ το ήξερα αλλά ψάχνοντας βρίσκεις πολλά!!!Και εγώ τα υγρά κονσιλερ προτιμώ!!

      Διαγραφή
  5. Ένα σε υγρή μορφή που δίνει και φως είναι ό,τι πρέπει για μένα νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο post! μου αρέσουν αυτά σε υγρή μορφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!Και εμένα τα υγρά κονσιλερ είναι τα αγαπημένα μου!!!

      Διαγραφή
  7. Με βολεύουν πάρα πολύ τα υγρά κονσίλερ με απλικατέρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα τα υγρά κονσιλερ μου αρέσουν δεν έχω πρόβλημα είτε είναι με απλικατερ είτε μηχανικά είτε με σφουγγαράκι υγρό κονσιλερ να είναι και όπως είναι!!!!

      Διαγραφή
  8. σε στικ , με βολευουν πολύ καλύτερα ...πολυ ωραίο και αναλυτικό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μωρέ το στικ κονσιλερ αλλά βαρύ βρε παιδί μου!!Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  9. εγώ προτιμώ τα pot! πολύ ωραίες και χρήσιμες αυτές οι αναρτήσεςι σου, μπράβο!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει ένα pot από bennefit αλλά το προτιμώ πιο πολυ για σημάδια σπυράκια και τέτοιου είδους ατελιες ίσως γιατί δεν έχω μεγαλο θέμα με τους μαύρους κύκλους!!!Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλό και ενημερωτικό post!! Εγώ προτιμώ όσα είναι σε υγρή μορφή γιατί οποιοδήποτε άλλο έχω δοκιμάσει νιώθω πως "κάθεται" πάνω στα σημεία που έχω ξηρότητα και τα τονίζει περισσότερο! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι πολύ που σας άρεσε τόσο πολύ!!!!Συμφωνώ απολύτως μαζί σου υγρό κονσιλερ για πάντα!!!!

      Διαγραφή
  11. Εγώ χρησιμοποιώ αυτά που είναι σε υγρή μορφή κυρίως.Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ δεν χρησιμοποιώ κονσίλερ... Αλλά αν έπαιρνα θα έπαιρνα ή σε στικ ή σε υγρή μορφή για φως μόνο! Πολύ ωραίο και πολύ ενημερωτικό post! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι είσαι από τις πολύ τυχερές ούτε και εγώ έχω μεγάλο πρόβλημα απλά δεν ξέρω το κονσιλερ δεν το παραλείπω από το μακιγιάζ μου σχεδόν ποτέ!!!!

      Διαγραφή
  13. Σε τάγγαρα,πέρνα από το blog μου να το δεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το tag το είχα κάνει ηδη απλά δεν το είχα ανεβάσει δεν με είχε tagarei κάποια κοπέλα ε τώρα υπάρχει και λόγος για να το ανεβάσω όσο πιο σύντομα γίνετε!!!

      Διαγραφή
  14. Αχ χρειάζομαι βοήθεια!! Δεν έχω κάποιες ατέλειες αλλά σκεφτόμουν να αγοράσω σε κάποια στικ μορφή ώστε να είμαι σίγουρη και να νιώθω εγώ πιο άνετα αλλά έχω κάπως ξηρή επιδερμίδα και ανησυχώ μήπως μετα απο κάποια ώρα θα φαίνεται πιο άσχημο.. Επίσης έχω ελάχιστους μαύρους κύκλους.. τι θα μου προτείνατε;❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή