Pages

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ποιο είναι το κατάλληλο foundation για εσένα ανάλογα με τον τύπο επιδερμίδας και τις ανάγκες σου????



Γεια σας κοριτσάκια μου σήμερα θα μιλήσουμε για ένα από τα βασικότερα προϊόντα μακιγιάζ το foundation ή make up ή βάση όπως το λέει η κάθε μια από εσάς. Πόσες από εμάς έχουμε πάρει κάποιο που τελικά δεν ήταν για τον τύπο επιδερμίδας μας δεν κάλυπτε τις ανάγκες μας με αποτέλεσμα να το πετάξουμε ή να το χαρίσουμε???

Αν είστε στην αναζήτηση ενός  καλού foundation αλλά δεν ξέρετε ποιο από όλα αυτό που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι κατάλληλο για εσάς δεν έχετε παρά να διαβάσετε αυτό το post και να σταματήσετε να σπαταλάτε τα χρήματα σας σε άσκοπες και λάθος αγορές.

Liquid Foundation


Είναι ο τύπος  foundation που χρησιμοποιούμε όλες ή αν όχι όλες οι περισσότερες. Υπάρχουν πολλές υπό κατηγορίες του υγρού foundation που σίγουρα κάποια από αυτές θα καλύπτει και τις δικές σου ανάγκες. Στα καταστήματα θα βρεις και για ξηρό, για λιπαρό., για μεικτό δέρμα , με ματ τέλειωμα, με glossy τελείωμα, με ελαφριά, μέτρια και πολύ καλή κάλυψη. Μπορείς να το απλώσεις με τα δάχτυλα σου με σφουγγαράκια αλλά και με πινέλο ανάλογα με το τι σε βολεύει και τι αποτέλεσμα θέλεις να αφήνει πάνω στην επιδερμίδα σου.

Compact foundation


Η συσκευασία του θα σου θυμίσει πολύ πούδρα αλλά μόλις το ανοίξεις θα δεις ότι είναι ένας τύπος foundation σε πιο πηχτή μορφή είναι κατάλληλο για τις κοπέλες που ψάχνουν πολύ καλή κάλυψη  και για επιδερμίδες  προβληματικές και ώριμες. Απλώνετε με το σφουγγαράκι που περιέχεται μέσα στην συσκευασία και υπάρχει και σε τελείωμα πούδρας για άτομο με λιπαρό δέρμα ή για όσες  δεν θέλουν να χρησιμοποιούν και πούδρα μιας και σαν προϊόν είναι αρκετά βαρύ και καλυπτικό από μόνο του.

Foundation σε stick


Θυμίζει πολύ  κονσίλερ η συσκευασία του αλλά δεν έχει καμιά σχέση πιο πολύ μπορεί να συγκριθεί με το foundation σε compact μορφή, είναι στην ίδια λογική αλλά σε διαφορετική συσκευασία. Καλή κάλυψη και βαρύ αποτέλεσμα. . Η εφαρμογή του μπορεί να φαίνεται εύκολη αλλά δεν είναι και τόσο, μιας αν δεν εφαρμοστεί προσεκτικά το αποτέλεσμα μπορεί να είναι τόσο βαρύ που να θυμίζει… στόκο!

Foundation σε mousse


Για πολλά χρόνια ήταν ο αγαπημένος μου τύπος foundation. Μου άρεσε πολύ η κάλυψη που έδινε ήταν μέτρια προς καλή και το τελείωμα του ματ με πουδρένια ύφη. Πιστεύω ότι είναι καταλληλότερο για μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες γιατί τις ξηρές τις αφυδατώνει λίγο. Ο πιο σωστός τρόπος να το απλώσεις είναι με σφουγγαράκι και κατά προτίμηση λίγο βρεγμένο δεν χρίζετε σετάρισμα με πούδρα.

Powder foundation


Το συγκεκριμένο foundation είναι στην ουσία σαν μια πούδρα με την μόνη διαφορά ότι παρέχει και κάλυψη. Η κάλυψη αυτή βέβαια είναι πολύ ελαφριά, οπότε θα το πρότεινα σε επιδερμίδες χωρίς προβλήματα που απλά θέλουν μια ματ όψη και ένα ομοιόμορφο χρώμα.

Mineral Foundation


Το mineral foundation είναι παρόμοιο με το foundation σε μορφή πούδρας, μόνο που παρέχει καλύτερη κάλυψη. Η ιδέα στην οποία βασίστηκε η εν λόγω κατηγορία ήταν απλή, χρήση λιγότερων συστατικών ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι τυχόν ερεθισμοί στο δέρμα. Το βρίσκουμε σε δύο μορφές, compact  ή ελεύθερης πούδρας.

BB creams, CC creams, tinted creams


Ή  αλλιώς blemish balm creams, color correcting ή color control creams.  Είναι κρεμούλες ενυδατικές αντηλιακές με χρώμα συνδυάζουν ευεργετικές ιδιότητες και ελαφριάς μορφής κάλυψη , ιδανικές για καθημερινή χρήση γιατί δεν βαραίνουν τόσο το πρόσωπο όπως το foundation. Υπάρχουν για όλους τους τύπους δέρματος και αν θέλετε πιο ματ αποτέλεσμα και καλύτερη κάλυψη μπορείτε να τις σετάρετε με μια πουδρίτσα.

21 σχόλια:

  1. τέλεια και η εμφάνιση του μπλογκ και το ποστ, πολύ βοηθητικό και κατατοπιστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου είπα να το κάνω λίγο πιο χαρούμενο μιας και ανοίγει και ο καιρός....Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ μου!!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ βοηθητικό ποστ! προτιμώ τα liquid make up με βολεύουν καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοήθησα....Εγώ πάλι προτιμώ τα mousse αλλά τα liquid είναι πιο βολικά!!!!

      Διαγραφή
  3. και γω χρησομοποιω το liquid foundation.. νομιζω είναι και πιο ευκολο στο να απλωθει στο προσωπο ομοιομορφα. επισης εννοειτε παντα απο πανω πουδρα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα liquid ειναι τα πιο χρηστικά γιατί και απλώνονται πιο εύκολα και είναι πιο εύκολο να τα χτίσεις.....Πάντα με πουδριτσα αν και κάποια που είναι για ματ αποτέλεσμα δεν χρειάζονται τίποτα!!!!

      Διαγραφή
  4. egw dystyxws logw upervolika euaisthitou dermatos xrisimopoiw mono kai panta tis La roche <3
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιο φαρμακευτικό foundation δεν έχω δοκιμάσει και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για του κορρε!!!!

      Διαγραφή
  5. πολυ ενημερωτικο αρθρο..μπραβο...δεν συμπαθω καθολου τα Mousse foundations οσα εχω δοκιμασει ηταν χαλια πανω μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ μου!!!!Εγώ στην εφηβεία χρησιμοποιούσα το mousse από maybelline και ήμουν πολύ ικανοποιημένη γιατί ήταν ιδανικό για την λιπαρή με κάποια προβλήματα ακμής πρόσωπο μου!!

      Διαγραφή
  6. Ναι το άλλαξα λιγάκι χάρηκα πολύ που το πρόσεξες!!!Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και για το tips που έδωσες σε εμένα και στις αναγνώστριες μου για τα stick foundation!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό και ενημερωτικό post. Εγώ είμαι φαν του liquid και μόνο όταν είναι oil free!
    Έχεις TAG Μαράκι -> http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/2014/03/tag-its-love-game.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το ταγκ το έχω κάνει αλλά θα προσθέσω το όνομα σου και θα απαντήσω και στις ερωτήσεις σου και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ενημερωτικό, μπράβο για το ποστ. Γενικά έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα compact & powder fountation... <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου αρέσει το ποστ μου!!! !Compact & powder fountation δεν εχει τύχει να δοκιμάσω !!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό post! Εγώ προτιμώ το υγρό γιατί σχεδόν πάντα το χρησιμοποιώ τοπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Εγώ πάλι όταν χρησιμοποιώ foundation το τοποθετώ σε όλο το πρόσωπο για τοπική χρήση προτιμώ τα κονσιλερ μου δίνουν το αποτέλεσμα που αναζητώ!!!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ βοηθητικό ποστ!! Δεν το είχα σκεφτεί πως υπάρχουν όλα αυτά!! Είχα συνηθίσει με το υγρό, αλλά θέλω σίγουρα να δοκιμάσω mousse! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι τα περισσότερα γνώριζα οτι υπάρχουν απλά δεν τα έχω δοκιμάσει όλα....Αν η επιδερμίδα σου ειναι λιπαρή το mousse θα το λατρέψεις αν όχι άστο καλύτερα!!!!

      Διαγραφή
  11. Τελεια αναρτηση Μαρακι μου!!! Εμενα τα liquid foundations μου αρεσουν που αφηνουν γυαλαδα ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε....Εμένα πάλι το foundation θέλω να αφήνει ματ όψη γιατί το ταφ μου είναι λιπαρό και αν γυαλίζει δείχνει το πρόσωπο μου χάλια!!!!

      Διαγραφή