Pages

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Review αφρόλουτρο sanex zero %



Γεια σας και πάλι. Τι κάνετε? Είστε καλά? Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για το αφρόλουτρο sanex zero %. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

Το αφρόλουτρο είναι από την καινούργια σειρά της sanex zero 0% χωρίς parabens,colorants,phthalates phenoxyethanol για ξηρή επιδερμίδα. Στην συσκευασία αναγράφει τα εξής: Η ήπια διασπώμενη σύνθεση του νέου αφρόλουτρου sanex zero % περιέχει ελάχιστο αριθμό χημικών συστατικών. Ειδικά σχεδιασμένο για ξηρές επιδερμίδες το νέο sanex zero % προσφέρει υγεία στο δέρμα σας και σέβεται το περιβάλλον. Περιέχει μόνο εκείνα τα συστατικά που είναι απαραίτητα για μια καθαρή και υγιή επιδερμίδα. Εγκεκριμένο από δερματολόγους.

Ας μπούμε τώρα στο κομμάτι των εντυπώσεων. Δυστυχώς αυτό το αφρόλουτρο με απογοήτευσε λίγο στην πρώτη χρήση γιατί έκανα ένα τεστ δικής έμπνευσης. Δοκιμάζω πάντα την πρώτη φορά τα αφρόλουτρα που χρησιμοποιώ χωρίς να βάλω ενυδατική μετά και αυτό που είδα το επόμενο πρωί δεν με ευχαρίστησε και πολύ τα ποδιά μου είχαν κάτι αντιαισθητικές ασπρίλες λες και δεν είχα ξεβγαλθεί καλά. Αλλά δεν το έβαλα κάτω την επόμενη φορά που το χρησιμοποίησα άπλωσα ενυδατική και όλα ήταν μια χαρά αλλά επειδή μερικές φορές είτε επειδή βαριέμαι ή είτε επειδή κρυώνω δεν απλώνω ενυδατική πήρα την απόφαση να το κάνω δώρο στον αδελφό μου που ενώ στην αρχή γκρίνιαζε ότι δεν βάζει γυναικεία αφρόλουτρα μόλις βεβαιώθηκε ότι δεν μυρίζει σαν άρωμα άρχισε να το χρησιμοποιεί και από τι μου λέει του άρεσε πολύ αυτός ίσως το ξαναγοράσει εγώ δεν νομίζω.


Ελπίζω να σας άρεσε το post μου. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από την καινούργια σειρά της sanex?Αν όχι ποιο αφρόλουτρο χρησιμοποιείτε και ποιο μου προτείνατε για επόμενη αγορά γιατί ψάχνω ένα πολύ ενυδατικό αφρόλουτρο? Αυτά από μένα τα λέμε σε επόμενο post μέχρι τότε φιλάκια πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου