Pages

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Review gel καθαρισμού της bioten γαι κανονικό/μεικτό δέρμα



Γεια σας κορίτσια. Τι κάνετε? Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα και είμαι αρκετά ικανοποιημένη αυτό είναι το gel καθαρισμού της bioten για κανονικό/μεικτό δέρμα με νέκταρ κυδωνιού και vitamin E.

Το gel αυτό το είχα πάρει δώρο με την ενυδατική κρέμα ημέρας από μια προσφορά που είχαν κάνει τα hondos center 1+1 δώρο.


Ας σας πω λίγα λογάκια για την κρέμα μιας και έχω κάνει αναλυτικό review σε προηγούμενο post.Η κρέμα έχει πολύ ελαφριά σύνθεση και προσφέρει ενυδάτωση διατηρώντας το δέρμα απαλό και φωτεινό. Το νέκταρ κυδωνιού που περιέχει ενυδατώνει και διατηρεί την ισορροπία της υγρασίας στην επιδερμίδα. Η βιταμίνη Ε επανορθώνει τους ιστούς και προλαμβάνει την πρόωρη γήρανση. Η μη λιπαρή της ύφη της βοήθα στην αντιαισθητική εμφάνιση των γυαλάδων. Είναι ενδεδειγμένη για ηλικίες 25 έως 35.Και ο τρόπος χρήσης της είναι ο εξής: απλώνετε καθημερινά σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό με απαλές κυκλικές κινήσεις που βοήθα την κρέμα να απορροφηθεί καλυτέρα. Αυτά για την κρέμα.


Τώρα ας μιλήσουμε για το gel καθαρισμού. Αυτό το gel καθαρισμού χάρη σε μια ειδική φόρμουλα δεν περιέχει σαπούνι με αποτέλεσμα να μην ξεραίνει την επιδερμίδα. Αφαιρει τους ρύπους το μακιγιάζ και την αντιαισθητική γυαλάδα και αφήνει την επιδερμίδα αναζωογονημένη με μια αίσθηση δροσιάς και καθαριότητας από τα έλαια που παράγουν οι σμηγματογόνοι αδένες. Το νέκταρ κυδωνιού που περιέχει ρυθμίζει την φυσική υγρασία και η βιταμίνη Ε που είναι σε όλους μας γνωστή για την επανορθωτική της δράση. Ο τρόπος χρήσης είναι απλός σαν όλων το gel και σαπουνιών. Απλώνουμε καθημερινά σε υγρό δέρμα κάνοντας απαλό μασάζ με κυκλικές κινήσεις αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και ξεβγάζουμε με άφθονο χλιαρό νερό.



Και τώρα οι εντυπώσεις μου για αυτό το προϊόν. Αν και το δέρμα μου είναι μεικτό με λιπαρότητα στο τάφ (μέτωπο μύτη πιγούνι) και ξηρό στα μάγουλα το συγκεκριμένο gel δεν μου δημιούργησε καθόλου ξηροδερμία όπως κάποια αλλά που είναι για μεικτά δέρματα ίσως να οφείλετε στο ότι δεν περιέχει σαπούνι. Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ αφαιρει την λιπαρότητα και το μακιγιάζ και αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο τέλος καθαριότητας και δροσιάς χωρίς όμως να νιώθω να με τράβα το δέρμα μου μετά. Έχει πολύ ωραία μυρωδιά όπως όλα άλλωστε τα προϊόντα της bioten αυτής της σειράς και πολύ ελαφριά σύνθεση κάνει πλούσιο αφρό με πολύ λίγο προϊόν το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα καθημερινά πρωί και βράδυ και μου έχει φτάσει μέχρι την μέση η ποσότητα που περιέχει είναι 150 ml τώρα για την τιμή του θα σας γελάσω μιας και το πήρα από πακέτο προσφοράς αλλά δεν νομίζω να κάνει πάνω από 4 ευρώ και το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις μου τελειώσει σίγουρα θα το ξαναπάρω.


Α και κάτι τελευταίο που ξέχασα να αναφέρω πιο πάνω από τώρα η bioten τις κρεμούλες της έχει σε γυάλινο βαζάκι τα ίδια ml και χωρίς να αυξήσει καθόλου την τιμή.

Αυτά από μένα. Εσείς το έχετε χρησιμοποιήσει αυτό το προϊόν και ποιες είναι οι εντυπώσεις σας? Και γενικά πιο gel ή σαπούνι καθαρισμού χρησιμοποιείτε? Ελπίζω να σας άρεσε το post review περιμένω τα σχόλια και τις απορίες σας. Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά!!!!!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαράκι μου...Πολύ ωραίο και αυτό το άρθρό σου!!!!!Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη το gel καθαρισμού της Bioten γιατί είχα ένα της L'Oreal και πήρα ένα υποαλλεργικό σαπούνι για να πλένομαι πρωί-βράδυ(εξαιρετικό επί τη ευκαιρία)!!!Για ντεμακιγιάζ χρησιμοποιώ το γαλάκτωμα και τη λοσιόν της Bioten!!!Καλέ γιορτές και καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάζω πολύ καλά σχόλια για το συγκεκριμένο προϊόν... Δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Καλά Χριστούγεννα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή