Pages

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Τι περιειχε το νεσεσερ των διακοπων μου?

Γεια σας κοριτσάκια μου καλό φθινόπωρο να έχουμε γιατί δεν μπορώ να ακούω Σεπτέμβρη μήνα να λέμε καλό χειμώνα εκνευρίζομαι... Για κάποιες από εμάς οι διακοπές τελείωσαν..για κάποιες άλλες τώρα ξεκινούν..... Μιας και δεν έχω αξιωθεί να μαζέψω τα πράγματα μου ακόμα από τις διακοπές είπα να σας δείξω τι πήρα μαζί μου στις διακοπές από θέμα μακιγιάζ. Πήρα λίγα πραγματάκια και καλά ας ξεκινήσουμε λοιπόν σιγά σιγά.....
 BB cream garnier
 Με  αυτή την κρέμα έχεις καλύψει τουλάχιστον τρεις ανάγκες της επιδερμίδας σου θέλεις αντηλιακή προστασία σου την παρέχει σε προστατεύει από τις ακτίνες UV- SPF 20, θέλεις ενυδάτωση σου την παρέχει και αφήνει ματ την επιδερμίδα σου , θέλεις και κάλυψη και αυτή στη προσφέρει και μπορείς να  χτίσεις  το αποτέλεσμα που επιθυμείς με μια  στρώση για ελαφριά κάλυψη και πρωινό αποτέλεσμα και με μια δεύτερη στρώση είσαι κομπλέ και για βραδινή εμφάνιση.

Sephora smoothing & brightening concealer
Ένα απλό concealer δίνει ωραίο φως κάτω από τα μάτια καλή κάλυψη αν και δεν έχω και ιδιαίτερο πρόβλημα με μαύρους κύκλους αλλά για πιο στοχευμενες ατελιες δεν προσφέρει αυτό που θα ήθελα.

Essence fix&matte translucent loose powder
Από τότε που ανακάλυψα αυτή τη πούδρα έχω κάνει όλες τις άλλες πέρα. Αφήνει την επιδερμίδα ματ για ώρες αλλά θέλει λίγο προσοχή στην εφαρμογή γιατί μπορεί να έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλεις.

Benefit bronzing powder Dallas
Υπέροχο bronzer δίνει ηλιοκαμένη όψη στην επιδερμίδα και είναι και πολύ καλή και για κοψίματα δεν έχει αυτό το αντιαισθητικό πορτοκαλί αποτέλεσμα που έχουν τα περισσότερα bronzer και δεν έχει και ίχνος simmer.

Benefit high beam
Δίνει μια τέτοια λάμψη στα ζυγωματικά χωρίς να είναι υπερβολική με πολύ λεπτοκομενο simmer και πολύ εύκολο στην εφαρμογή.

Benefit rosie tint
Μαγικό προϊών και για χείλη και για ρουζ αφήνει ένα πολύ όμορφο ροζ χρωματακι αυτό που λένε της υγείας με πολύ καλή διάρκεια.

Make up for ever agua brow
Ότι και να πω γιαυτό το προϊών είναι λίγο θέλεις την απειροελάχιστη ποσότητα για να σχηματίσεις τα φρύδια σου και το καλύτερο άμα το βάλεις στα φρύδια σου δεν φεύγει δεν πάει πουθενά.

Essence quattro eyeshadow 05 To die for
Αν και δεν είναι από τις αγαπημένες μου σκιές τουλάχιστον για τις διακοπές είναι ιδανικές έχεις τέσσερις γήινες αποχρώσεις και μπορείς να κάνεις πολλά πραγματάκια.

Essence eyeliner pen waterproof
Χωρίς το eyeliner μου δεν πάω πουθενά με αυτό το πραγματάκι μπορείς να απογειώσεις και το μακιγιάζ σου και να κάνεις το μάτι σου να φαίνεται πολύ διαφορετικό αρκεί να ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις...

Aden intelligent mascara voluminous lashes&dramatic curl&long lasting effect
Για αυτή την μάσκαρα είχα ακούσει πάρα πολλά.... Στην αρχή δεν με πολύ εντυπωσίασε γιατί είχα περισσότερες προσδοκίες αλλά τώρα που έχει αρχίσει και στεγνώνει έχει γίνει από τις αγαπημένες μου.

Erre Due silky pencil no 80
Όσες δεν έχετε χρησιμοποιήσει μολύβι από erre due πραγματικά δεν ξέρετε τι χάνετε... Και μια μικρή συμβουλή σταματήστε να βάζετε λευκό μολύβι στην εσωτερική γραμμή των ματιών και προτιμήστε ένα μπεζ δίνει πολύ πιο φυσικό αποτέλεσμα.

Benefit dandelion
Γενικά τα lip gloss δεν τα πολύ συμπαθώ αλλά αυτό εδώ έχει κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω τι μου έχει κάνει και το κουβαλάω παντού μαζί μου. Ενυδατώνει, δεν κολαει τα χείλη και έχει όση γυαλάδα χρειαζόμαστε όχι λες και έχεις βάλει βαζελίνη με στρας.

Golden rose velvet matte lipstick

Με μια πρόταση που θα πω θα καταλάβετε πολλά...... Τα θέλω όλα...... Πήρα μαζί μου το νούμερο 06 ένα πολύ ωραίο κόκκινο πορτοκαλί και το 08 ένα φουξ ψηλό νέον. Βελούδινο αποτέλεσμα, ματ και με τρελή διάρκεια.

Make up for ever aqua lip
Ένα πολύ ωραίο πορτοκαλί χρώμα που αναδεικνύει το κραγιονακι από golden rose απίστευτα. Μπορείς βέβαια να το φορέσεις και μόνο του για τις πιο θαρραλέες.

Annie lip liner
Για τα προϊόντα annie η αγάπη μου είναι γνωστή έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα και αυτά τα μολυβάκια βάζουν κάτω πολύ ακριβότερα μολυβάκια και μόλις με ένα ευρουλακι...

Από σύνεργα μακιγιάζ πινέλα και όλα αυτά δεν πήρα τίποτα εκτός από το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες που δεν υπάρχει μακιγιάζ που να μην το χρησιμοποιήσω.

Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια που πήρα μαζί μου... Είπα εκτός από το να σας πω επιγραμματικά τα προϊόντα να πω δυο λογάκια για το καθένα.... Εσείς έχετε δοκιμάσει κανένα από όλα αυτά?????? Αυτά από εμένα μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!!!!!

(Θα με συχωρέσετε αλλά τις φωτογραφίες τις δανείστηκα από το διαδίκτυο γιατί η φωτογραφική μου τα έχει παίξει!!!!)

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες οι επιλογές σου !!! φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες επιλογές κορίτσι μου!!!Τα golden rose velvet matte κραγιόν θέλω πολύ να τα δοκιμάσω όλες λένε τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις τα κραγιονάκια είναι υπέροχα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο να έχουμε Μαρία μου!
    Εξαιρετικά τα βρίσκω τα πραγματάκια του νεσεσέρ σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά φθινόπωρο Κοραλια μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα πραγματάκια μου!!!

      Διαγραφή