Pages

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Πως περιποιούμε τα πινελάκια μου!!!!!!!



Γεια σας γεια σας …..τι κάνετε? Είστε καλά? Σήμερα μετά από ένα καλό ξεκαθάρισμα που έκανα στα καλλυντικά μου …..να δω ποια θα κρατήσω ……ποια θα πετάξω ….ποια θα φυλάξω στο ψυγείο λόγο ζεστής ….ήρθε και η σειρά των πινέλων μου και μιας και έπλυνα νεσεσέρ καθάρισα της συσκευασίες καλλυντικών έφτιαξε και κάνα 2 -3 πραγματάκια που μου είχαν σπάσει έκανα έναν καλό καθαρισμό πινέλων που το κάνω σχεδόν κάθε μηνά εκτός από τον απλό και γρήγορο που κάνω κάθε εβδομάδα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας….. Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο!!!!


Τι θα χρειαστούμε…….

1 πετσέτα μπάνιου

Λίγο  σαμπουάν ή αφρόλουτρο

Λίγο μαλακτική μαλλιών

Μια τσατσάρα

Και τα πινέλα μας εννοείτε…




Τι κάνουμε με αυτά τώρα….

Βάζουμε στην παλάμη μας λίγη ποσότητα από το καθαριστικό που έχουμε διαλέξει και ρίχνουμε ελάχιστο νερό τόσο ίσα για να δημιουργηθεί σαπουνάδα και παίρνουμε το πινέλο μας και αρχίζουμε να το στριφογυρίζουμε στην παλάμη μας. Ακλουθούμε την ίδια διαδικασία για όλα μας τα πινέλα εκτός από του ρουζ και της πούδρας που παίρνουμε μια τσατσάρα που την έχουμε μόνο για αυτή την δουλεία και τα χτενίζουμε για να ξεμπερδευτούν οι τυχών τρίχες. Ξεπλένουμε και σκουπίζουμε καλά. Ύστερα  απλώνουμε μικρή ποσότητα μαλακτικής μαλλιών στα πινέλα μας και αφήνουμε για λίγα λεπτά για παράδειγμα όπως θα κάναμε στα μαλλιά μας. Εν συνεχεία ξεπλένουμε καλά με προσοχή το νερό να μην βρέξει τίποτα άλλο εκτός από τις τρίχες. Από κει και πέρα εγώ τους κάνω μια μικρή  αποστείρωση βάζω σε ένα ψεκαστηράκι  λίγο οινόπνευμα και τα ψεκάζω αυτό βέβαια είναι προαιρετικό βήμα αν θέλετε το κάνετε αλλιώς περνάτε στο επόμενο που είναι το στέγνωμα που  υπάρχουν δυο τρόποι ο φυσικός που τα αφήνουμε να στεγνώσουν μόνα τους πάνω σε μια πετσέτα και ο πιο γρήγορος που παίρνουμε το σεσουάρ μας και με χλιαρό αέρα τα στεγνώνουμε.


Αυτή είναι η δίκη μου ιεροτελεστία ……..η δική σας ποια είναι???


Μέχρι το επόμενο πόστ φιλάκια πολλααααα!!!!!!!!!

12 σχόλια:

  1. pwpw twra mou 8umises oti prepei ki egw na plunw ta pinelakia mou!!!! :D
    kapws etsi ta kanw ki egw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι μια βαρετή διαδικασία αλλά δεν πρέπει να την ξεχνάμε...

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς τα ίδια χιχι

    Μόνο που τα βάζω κάθετα να στεγνώνουν για να φεύγει όλο το νερό προς τα κάτω!

    Του ρουζ και του μέικαπ επειδή ποτέ δεν πλένονται εύκολα τα τρίβω απαλά για ώρα σε σαπούνι πάνω και όταν δω ότι δε βγάζουν άλλο χρώμα βάζω λίγη μαλακτική και πάμε για στέγνωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το σαπούνι θα το κάνω και εγώ ωραία ιδέα μου φαίνετε!!!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ με παρόμοιο τρόπο τα πλένω! Αυτό με το οινόπνευμα πολύ χρήσιμο πάντως! Ευχαριστώ για την ιδέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα δεν μου είχε κόψει αλλά κάπου το διάβασα και απο τότε το ιοθέτησα

      Διαγραφή
  4. Πολύ χρήσιμο post!
    Εγώ χρησιμοποιώ λάδι και αφρόλουτρο για τον καθαρισμό των πινέλων μου.
    Θα δοκιμάσω όμως και τον δικό σου τρόπο(μου άρεσε αρκετά) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαάνεται πολύ ενδιαφέρον αυτο που λές και εσύ με το λάδι θα το δοκιμασω και εγω το δικο σου....

      Διαγραφή
  5. αχ είναι τ΄ποσο κουραστικό αλλά πρέπει να το κάνουμε...εγώ τα κάνω με τζονσονσ μπειμπι σαμπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι μου αρέσει όλη αυτή η διαδικασία γιατί εχω μία τρέλλα με τα πινέλα μου και με την καθαριότητα οπότε μόνο βαρετή δεν την βρίσκω..

      Διαγραφή
  6. Πόσο την βαριέμαι αυτή τη διαδικασία δεν φαντάζεσαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι καθόλου μου αρέσει πολύ να καθαρίζω τα πινέλα μου έχω μεγάλο κόλλημα με το θέμα υγιείνης των καλλυντικών μου και γενικά των πραγμάτων μου!!!!!

      Διαγραφή