Pages

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Review πινέλων jumbo!!!!!!



Γεια σας γεια σας!!!!!!Τι μου κάνετε? Ελπίζω να είστε όλες καλά…… Σήμερα θα σας μιλήσω για τα πινέλα που αγόρασα πρόσφατα από τα jumbo άλλα και για κάποια που έχω από παλιότερα…… Αυτό το review μου ζητήθηκε από μια αναγνώστρια του blog και μιας και είχα καιρό να κάνω  κάποιο post review είπα να σας μιλήσω για τα τόσο αγαπημένα μου πινελάκια…….


Ας ξεκινήσουμε με τα παλιά που είναι πιο δοκιμασμένα……


Πινέλο χειλιών make-up professional. 
 Αυτό το πινέλο είναι πολυχρηστικό κάνει και για πινέλο χειλιών άλλα και για πινέλο για gel eyeliner δεν μαδά  και σε γενικές γραμμές το έχω βολευτεί απίστευτα άλλα για να απλώνω το eyeliner μου. Το μόνο αρνητικό μόλις το άνοιξα μου έγινε δυο κομμάτια άλλα δεν πτοήθηκα ας είναι καλά η κολλά στιγμής και η μονωτική ταινία……


Πινέλο τρίχινο για άπλωμα σκιάς make-up professional
Αυτό το πινέλο βοηθά στο άπλωμα της σκιάς άλλα και για σβησίματα και μιξαρίσματα. Ούτε αυτό μαδά άλλα είχα το ίδιο πρόβλημα με το προηγούμενο το όποιο λύθηκε όπως και στο προηγούμενο κολλίτσα και μονωτική ταινιούλα…..


Τρίχινο πινέλο πούδρας δεν θυμάμαι μάρκα άλλα και αυτό από τα jumbo είναι. 
Εγώ σε γενικές γραμμές βάζω πούδρα με σφουγγαράκι και το πινέλο το θέλω για να αφαιρώ την περίσσια ποσότητα. Όταν το αγόρασα εγώ έγραφε πινέλο πούδρας. Οκ είναι μαλακό άλλα μαδά πολύ μα πάρα πολύ….. και έτσι σταμάτησα να το χρησιμοποιώ άλλα εννοείτε ότι του βρήκα άλλη χρήση γιατί γενικά δεν πετώ τίποτα…. Το έκανα λοιπόν πινέλο για να αφαιρώ τις τρίχες όταν κουρεύω τον αδελφό μου και πολύ με βόλεψε…..


Και τελευταίο πινέλο από τα παλιά


Πινέλο για ρουζ-κοψίματα make-up professional.
Ότι να πω για αυτό το πινέλο είναι λίγο πραγματικά δεν το αλλάζω με τίποτα….. Είναι τόσο σταθερό και μαλακό ταυτόχρονα δεν μαδά καθόλου άμα το ξαναβρώ στα jumbo θα πάρω καμία δεκαριά χωρίς υπερβολή γιατί δεν θέλω να το χάσω ποτέ μα ποτέ…… Και για καλή μου τύχη ήταν το μόνο που ήταν γερό…. και έτσι πείστηκα να ξαναπάρω πινέλα από τα jumbo.


Και τώρα ας μιλήσουμε για τα καινούργια…..


Σετ 2 τεμαχίων πινέλα διπλής όψης beauty care collection.
Αυτά τα πινέλα τα πηρά καθαρά για να τα έχω όταν πηγαίνω καμία εκδρομούλα για να μην κουβαλώ 500 διαφορετικά πινέλα. Το ένα έχει πινέλο για πούδρα-ρουζ  στην μια πλευρά το όποιο είναι ίδιο άλλα σε μικρότερο μέγεθος σαν το πινέλο για ρουζ που είχα πάρει παλιότερα όποτε το αγαπώ δεν χρειάζονται περισσότερα λόγια. Η άλλη του πλευρά έχει ένα πινέλο μάλλον για κοψίματα και highlighter άλλα είναι αρκετά σκληρή όποτε θα μείνει αχρησιμοποίητη…… Το δεύτερη πινέλο έχει ένα σφουγγαράκι για σκιά ματιών και ένα τρίχινο πάλι για σκιά ματιών και για σβησίματα πολύ καλό πινέλο έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Αυτά φτου να μην τα ματιάσω ούτε μαδάμε και είναι και τα δυο γέρα…..


Πινέλο eyeliner make-up professional είναι ακριβώς το ίδιο με το πινέλο χειλιών που είχα πάρει παλιότερα ήμουν πολύ ικανοποιημένη όποτε το πηρά για να το έχω εφεδρικό. Και αυτό για καλή μου τύχη είναι γερό……..


Πινέλο πούδρας make-up professional.
Για αυτό δεν έχω να πω πολλά αρκετά μαλακό εννοείτε ότι είναι συνθετική τρίχα δεν μαδά σε γενικές γραμμές ένα συμπαθητικό πινέλο για την δουλειά που το θέλω.


Τα περισσότερα από αυτά τα πινέλα θα τα ξανά αγόραζα και για να γίνω πιο συγκεκριμένη το πινέλο για το eyeliner και το πινέλο του ρουζ. Τα παλιότερα πινέλα τους δεν ήταν τόσο προσεγμένα και γι αυτό ήταν συναρμολογούμενα τώρα ευτυχώς δεν είχα το ίδιο πρόβλημα.


Ελπίζω να σας κατατόπισα λίγο πάνω στα πινέλα των jumbo……Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή ακόμα και κάποιο άλλο αν και νομίζω ότι δεν έχει κάποιο άλλα τα έχω προμηθευτεί όλα χα χα χα .Περιμένω τα σχόλια σας και αν έχετε κάποια ακόμα απορία μην διστάσετε να με ρωτήσετε ….. μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλλααααα!!!!!

20 σχόλια:

  1. egw profanws eimai i anagnwstria!!ixixixix
    to pinelo gia to rouz kai to diplo pinelo mou fanikan poluuu poluuu endiaferonta!
    ta dipla den ta eida sto jumbo autes tis meres pou piga..mallon den ta prosexa!
    tin epomeni fora!! :D
    s'euxaristwwww polu!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πινέλο για το ρούζ είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!!!Αλλα δυστυχως δεν το έχω ξαναβρεί!!!!!! :-(

      Διαγραφή
    2. Πάντως να ξέρεις και το διπλό αυτό που έχει για ρούζ του μοιάζει αρκετά!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρόσφατα πήρα και εγώ αυτό για τη σκιά και πήρα ένα κομπακτ αλλά διαφορετικό. Αυτό για τη σκιά, μάλλον και εγώ με βλέπω να το ξαναπαίρνω πολύ καλό και δεν το περίμενα κιόλας!!!

    Το κόμπακτ που πήρα ήταν χαλιά και η συσκευασία, και η ποιότητα τα πάντα πάνω του δηλαδή!!!

    Αυτό που έχεις δεν το έχω δει, θα το ψάξω όμως!!!

    Έχω πάρει για σκιές και κάτι διπλά ( σε συσκευασία των 8ή 10 νομίζω) που έχει με μαξιλάρακι και τρίχινο από την άλλη. Παρά πολύ καλά!!!!

    Για μένα που δεν είμαι μακιγιέρ και δεν χρησιμοποιώ συχνά πινέλα, θεωρώ ότι τα jumbo έχουν πολύ καλές λύσεις και δεν χρειάζεται να δώσουμε λεφτά για πιο επαγγελματικά!!!

    Βασικά χαίρομαι που ενώ είσαι του επαγγέλματος μας προτείνεις και πιο οικονομικές λύσεις!!!

    Thank u!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά για τις σκίες που έχεις εσύ εμένα δεν με βολευούν καθόλου όχι τα συγκεκριμένα αλλά γενικά αυτού του τύπου......
      Συμφωνώ απολύτως για αύτο που λές για τα πινέλα αν και πάντα το όνειρο μου ειναι να πάρω μια δερμάτινη θήκη με επαγγελματικά πινέλα!!!!!
      Και μια διευκρίνηση εχω παει σε τεχνικό λύκειο στον τομέα αισθητικής - κομμωτικής τέχνης και έχω κάποιες γνώσεις αλλά δεν το εξασκώ επαγγελματικά αλλα δεν πάβω να το αγαπώ και γιαυτό το λόγο δημιούργησα αυτό το μπλογκ για να μοιραστώ τις γνώσεις μου και την αγάπη μου μαζί σας!!!!!!Και κάτι τελευταίο σε αυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!

      Διαγραφή
  4. αχ το πινέλο για το ρουζ,και εγώ το έχω λατρέψει,και το βάζω κάθε μήνα στα αγαπημένα μου,είναι πραγματικά απίστευτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα είναι το αγαπήμένο μου όλων των εποχών.....Παίζει να είναι και το μόνο πινέλο που προσέχω τόσο πολύ γιατι αν μου χαλάσει θα σκάσω...Οταν το καθαρίζω κάνω ολόκληρη τελετουργία του βάζω πρώτα το σαμπούαν του μετα την μαλακτικη του το χτενίζω μόνο μάσκα δεν του βάζω χι χι χι!!!!!

      Διαγραφή
  5. egw xrisimopoio poly kairo tora ta pinelakia gia ti skia kai gia eyeliner einai poly bolika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα αύτο για το eyeliner με εχει βολέψει πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ευτυχώς που υπάρχουν και οικονομικές τιμές στα πινέλα, αν και ήμουν λίγο επιφυλακτική ως προς την ποιότητα στα συγκεκριμένα πινέλα, μμμμ..ίσως να τα δοκιμάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην είναι όλα τέλεια αλλά για την τιμή τους είναι πολύ καλύτερα αποτι τα περίμενα!!!!!!Πραγματικα αξίζει να τα χρησιμοποιήσεις και ειδικά αυτο για το ρουζ και το eyeliner!!!!!!

      Διαγραφή
  7. To πινέλο για ρουζ είναι υπέροχο!
    Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εντάξει καλύφθηκα στην ερώτηση μου απο το haul post . θα το πάρω το πινέλο για το ρουζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώσε όμως προσοχή να είναι το ίδιο εγώ το έχω πάρει πριν πολύ καιρό και την τελευταία φορά που πήγα δεν το βρήκα το είχαν αντικαταστήσει με ένα άλλο......

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ ήθελα να δοκιμάσω κανένα πινέλο απο JUMBO, αλλά ακόμαδεν έτυχε να περάσω απο κάποιο κατάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις αυτό για το eyeliner αν χρησιμοποιείς βέβαια gel eyeliner και αυτό για το ρουζ που είναι από τα καλύτερα.

      Διαγραφή